Saturday, January 10, 2009

Een Noro koopje-Noro sales

Bij thuiskomst van de solden:
On coming home from the sales:

Een hele hoop garen als je het mij vraagt:
This looks like a terrible amount of yarn to me:


Eerst een beetje orde scheppen, dan kan ik het beter in de gaten houden:
Let's align this first so that I have more control over it:

Hmmmmmm, dit garen ziet er veelbelovend uit:
Hmmmmmm, there are possibilities with this yarn:

De aaibaarheidsfactor dient getest:
Testing for softness is crucial:

Snoezelzachte wol:
Soft enough to cuddle up with it:

Dit zou een heel geschikt kattendekentje kunnen worden maar ik vrees dat er een mouw uitgroeit:
This could become a nice throw for me but I fear it will grow into a sleeve:


Het garen? Noro
Shinano (65% wol en 35% zijde, niet meer geproduceerd).
Het model? Een vest in ajourpatroon uit Keitodama 135.
The yarn? Noro Shinano (65% wool and 35% silk, discontinued).
The pattern? A long jacket in a lace pattern, out of Keitodama 135.

8 comments:

Anonymous said...

oh un vrai complice...que de chouettes couleurs...et quelle douceur!

patricia said...

Een mooie vangst lijkt mij

patricia said...

een mooie vangst lijkt mij

fleegle said...

Okay, so the cat is knitting a sweater--she has excellent taste! And what are you doing these days? :)

RedSamur said...

I like Kiki better than Noro :)

Anonymous said...

Wat een geweldige kat! Die wint het voor mij vet van de Noro!

lheurebleue said...

o, o, wat een prachtige wol. en je maakt er iets moois mee, lijkt me.
misschien moeten ze de zegswijze 'de kat op 't spek binden' wel veranderen in 'de kat op een bolletje wol binden'.

dominiqueknitting said...

de poes heeft er evenveel plezier aan als het baasje...